Lihat apa yang dilakukan dua orang gadis ini dalam asrama sungguh TAK DISANGKA.!!


Tergedik-gedik akhirnya mengundang malu kepada diri sendiri. Itulah yang dapat kita katakan kepada dua orang gadis cantik ini selepas mereka dirakamkan melakukan satu perbuatan tak senonoh di dalam sebuah asrama wanita di Thailand.

Kedua-dua pelajar wanita ini dikatakan pasangan 'lesbian' menurut apa yang ditulis pada status yang dimuat naik oleh seorang wanita dilaman sosial.

Jika anda lihat, pasangan wanita ini pada mulanya dilihat hanya bergurau biasa-biasa saja, namun akhirnya bertukar kepada gurauan yang tak sepatutnya dilakukan oleh mereka ini.

Dengan melakukan beberapa aksi yang tak sepatutnya itu, dapat diyakini bahawa kedua-dua gadis ini sememangnya boleh dikatakan sebagai pasangan 'lesbian' memandangkan ramai natizen yang mengatakan begitu.

Jika mereka ini gadis normal, tidak seharusnya mereka melakukan hal-hal yang demikian, namun apa yang dilakukan mereka ini telah mengundang keraguan kepada beberapa gadis yang tinggal di dalam bilik yang sama.

Entah la apa yang nak jadi dengan gadis-gadis muda zaman sekarang ini yang semakin hari semakin teruk perangai dan akhlak mereka.

Jika nak dibuat sebagai isteri pun mungkin tak dapat bertahan lama. Silap-silap haribulan, gadis-gadis macam ni cari pasangan sejenis jugak nak lepaskan nafsu mereka dan bukannya mencari lelaki.

Apa-apa pun anda lihat sendiri apa yang dilakukan oleh gadis-gadis ini ketika berada didalam bilik asrama mereka yang sempat dirakamkan oleh salah seorang gadis yang melihat kejadian itu.



KISAH PALING PANAS

SEDIH!! Video gadis 12 tahun diperkosa bapa sendiri jadi VIRAL di Internet!

Gadis 16 tahun 'tidak sedarkan diri' selepas PERTAMA KALI diperkosa beramai-ramai!!